Wycieczka do Kenii

Wylądowałem w Kenii, była to moja pierwsza podróż do kraju. Bez problemu przeszedłem przez odprawę celną, opuściłem budynek lotniska i znalazłem swój hotelowy bus. Byłem jedynym na pokładzie, ponieważ jechaliśmy w niewielkiej odległości do hotelu. Podróżując po świecie i przebywając w wielu hotelach, łatwo było dostrzec normalnych gości. Kiedy się zameldowałem, zauważyłem dziewczynę, która nie wiedziała, którego pokoju potrzebuje, spojrzałem na nią, a ona spojrzała za siebie i uśmiechnęła się, i od razu wiedziałem, że jest prostytutką.

Następnego ranka po śniadaniu zabrano mnie do pracy na lotnisku. Wyjaśniłem ludziom, z którymi współpracowałem, co się stało, a oni ostrzegli mnie, że w hotelu jest mnóstwo takich dziewczyn. Wieczorem skończyłem pracę i odwieźli mnie z powrotem do hotelu. Poszedłem do baru na dachu na drinka i posiłek. Rozglądając się po barze, zobaczyłem dwie dziewczyny, które piły colę i siedziały przy barze. Wkrótce stało się jasne, że to para prostytutek, a kiedy poszedłem po papierosa przy basenie, jedna z nich podeszła do mnie. Grzecznie odmówiłem jej zalotów, ponieważ nie chciałem iść z prostytutką, zgadzając się na kilka drinków.

To samo działo się przez kilka następnych dni, aż do piątkowej nocy. Kiedy wszedłem do baru, miejsce było pełne. Jedno miejsce zostało przy oknie, drugie zajmowała kobieta o hebanowej skórze, ubrana w sukienkę z dekoltem bez pleców. Zapytałem ją, czy mogę do niej dołączyć. Uśmiechnęła się i zaproponowała mi miejsce obok niej. Odbyliśmy uprzejmą rozmowę, aż w niedzielę rano powiedziałem, że jadę na safari, i zapytałem, czy chciałaby przyjść. Powiedziała, że ​​nie ma planów i chciałaby to doświadczenie, ponieważ park jest bardzo blisko. Rozmawialiśmy o jedzeniu i kilku drinkach i umówiliśmy się na spotkanie o szóstej w niedzielę rano.

Widziałem Magdę, jak wchodziła do foyer gotowa na safari. Miała na sobie szorty, które eksponowały jej zgrabne nogi, głęboko wycięty t-shirt i kurtkę, bo przed świtem było jeszcze trochę chłodno. Gdy słońce wzeszło, przewodnik oprowadził nas po parku, szukając zwierząt. Gdy się rozgrzało, otworzyliśmy dach furgonetki i wstaliśmy, rozglądając się. Magda zdjęła kurtkę i gdy jechaliśmy po wybojach, jej piersi podskakiwały w mojej piersi. Zatrzymaliśmy się na śniadanie na słońcu i zjedliśmy pakowane jedzenie. Rozmawialiśmy i dowiedzieliśmy się, że to jej pierwszy raz w parku. Po śniadaniu ponownie wróciliśmy do furgonetki i znaleźliśmy więcej zwierząt i więcej wybojów, niejednokrotnie Magda musiała mnie trzymać, gdy uderzaliśmy w duże wyboje. Wróciliśmy do hotelu i umówiliśmy się na kolację tego wieczoru.

Sprawdź:   Dziękuję, siostro Ella (część 2)

Tego wieczoru przy stole siedzieliśmy blisko i rozmawialiśmy o naszej pracy i podróżach. Im więcej rozmawialiśmy, tym więcej piliśmy. Powiedziałem jej, że mam w pokoju kilka butelek wódki i coli i zapytałem, czy chciałaby do mnie dołączyć. Weszliśmy do mojego pokoju i nalałem kilka drinków. Przez chwilę siedzieliśmy na balkonie, ale nie było komarów, więc wróciliśmy do pokoju i usiedliśmy na łóżku na poduszkach. Sięgnąłem nad nią po drinka, a moja ręka położyła się na jej udzie, kiedy wyciągałem rękę po drinka, ona przyciągnęła moją głowę do swojej i pocałowaliśmy się.

Oderwaliśmy się od pocałunku, zawahała się, a potem powiedziała, że ​​chce mnie pocałować, odkąd mnie po raz pierwszy zobaczyła. Pocałowaliśmy się ponownie, tym razem namiętnie i zaczęliśmy się poznawać. Moja ręka wsunęłam się pod jej top i podciągnęłam jej stanik, by znaleźć twarde, wyprostowane sutki. Była pilna potrzeba, pragnienie i pragnienie. Jej ręce znalazły zamek moich spodni i ściągnęły go w dół. Wsunęła rękę w moje spodnie i znalazła mojego sztywnego kutasa. Zepchnęła moje spodnie i przesunęła się w dół łóżka, jej usta wokół mojego penisa, jej język kreślił linię wokół spuchniętej głowy, a następnie w górę iw dół wzdłuż mojego wału. Moje ręce znalazły zapięcie jej sukienki i rozpięły je. Odchyliła się do tyłu i zsunęła go. Jej białe majtki i stanik kontrastowały z jej skórą. Zsunąłem jej stanik, moje usta znalazły jej twarde, ciemne sutki, ssałem je, gdy jej ręka znalazła mojego fiuta.

Usiadła okrakiem na mojej twarzy, odsunąłem jej majtki na bok, pokazałem jej różową cipkę, gdy mój język zaczął ją skwapliwie lizać. Przestała ssać mojego kutasa, gdy mój język był głęboko w jej cipce, a jej biodra jechały po mojej twarzy. Wstała, zsunęła majtki, a następnie z nogami po obu stronach mnie opuściła się na mojego fiuta. Jej ciemna skóra przy mojej, gdy jej cipka połknęła mojego fiuta. Unosiła się w górę iw dół, mój kutas był głęboko w niej zanurzony, jej różowa pulsująca łechtaczka była widoczna, gdy mnie ujeżdżała. Kładę ręce na jej piersiach, ściskając je i szczypiąc jej duże sutki. Wiedziała, że ​​zaraz się spuszczę, ale kontynuowała. Poczułem, jak mój kutas tryska głęboko w jej cipce, a ona odrzuciła głowę do tyłu, jęcząc, gdy doszedłem.

Sprawdź:   Sesja terapeutyczna

Zeszła z mojego zmiękczającego kutasa, sperma wyciekała z jej cipki, biel mojej spermy była widoczna na jej ciemnej skórze. Złapała mnie za rękę i poprowadziła pod prysznic. Razem myliśmy się nawzajem, jej ręce na całym moim ciele, woda spływała po jej ciele, po piersiach i dekolcie. Jej delikatne dłonie pieszczące moje jądra i kutasa, wkrótce znów mnie mocno stwardniały. Moje palce odnalazły jej różową cipkę, otwierając się na moje palce, gdy rozchyliła nogi, jej ręce opierały się o ścianę, stałem za nią, ponownie prowadząc mojego kutasa do jej cipki. Trzymałem jej biodra, kiedy pieprzyłem ją od tyłu, kulki uderzały o nią z każdym mocnym pchnięciem. Sięgnęła w dół i potarła łechtaczkę, gdy mój kutas wchodził i wychodził. Poczułem, jak jej cipka chwyta mojego kutasa, dreszcz przechodzi przez jej ciało, gdy uderza orgazm, ponownie napełniłem jej cipkę drugim ładunkiem spermy.

Oboje byliśmy całkowicie wyczerpani. Wysuszyliśmy się, weszliśmy do łóżka i spaliśmy, dopóki nie zadzwonił budzik.

Inne opowowiadania:

Jak bardzo podobała Ci się historia?

Kliknij w gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena: 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni to opowiadanie.